Paznokcie z PRITI NYC

Dzisiaj recenzja produktów do paznokci, które dostałam do testów od sklepu EVERYDAY COSMETICS, który słynie głównie ze sprzedaży kosmetyków mineralnych marki Everyday Minerals :)
Tym razem marka PRITI NYC - dostałam do testów lakier do paznokci i sojowy zmywacz do paznokci :)
PRITI NYC Zmywacz sojowy:
pojemność: 112 ml
cena: 74,90 zł
W 100 % naturalny i biodegradowalny zmywacz do paznokci, nie zawiera żadnych szkodliwych substancji, bez acetonu, produktów ropopochodnych i kancerogennych, stworzony z wyciągu z soi i kukurydzy. Opakowanie można poddać recyklingowi - tak mówi producent :)
Do wyboru mamy 4 zapachy tego zmywacza, ja dostałam o zapachu trawy cytrynowej co mnie strasznie cieszy - zapach jest przepięknie cytrusowy!
Buteleczka ładna, wygodna w użyciu. Podobnie jak wcześniejszy sojowy zmywacz, który dostałam od tego sklepu(z marki Kaya house - ale chyba juz EDC nie prowadzą sprzedazy tej marki), zmywacz ma dość tłustą formułę - jednak jest o wiele razy lepszy!
Ja jestem zachwycona tym zmywaczem, mimo, że zmywanie paznokci trwa trochę dłużej niż innymi zmywaczami dostępnymi na rynku. Jednak przyzwyczaiłam się już do tego. Zmywacz jest bardzo wydajny - buteleczkę mam już długo, a zostało mi jeszcze 2/3 opakowania. Gdy nasącze jeden płatek, mogę nim zmyć wszystkie 10 paznokci!! (normalnym zmywaczem po takim nasączeniu zmywam 2-3 paznokcie max)
Zmywacz na płatku pozostaje cały czas tłusty, nie wysycha, przez co cały czas zmywa nasze paznokcie, nie brudzi lakierami, zmywa wszystko dokładnie, przy tym pięknie pachnie. Paznokcie i skórki wokół pozostają początkowo natłuszczone, ale szybko ta substancja wysycha i zostaje nam tylko przyjemny zapach i dobrze nawilżona skóra wokół paznokci, nie przesuszają nam się skórki jak po innych zmywaczach. Gdy wyschnie bez problemu można malować paznokcie, bo nie pozostawia tłustej warstwy, która by nam to uniemożliwiała.
Zmywacz jest bardzo drogi, ale jest to produkt rewelacyjny, pięknie pachnący, odżywczy dla paznokci i baaardzo wydajny.

PRITI NYC Ekolakiery do paznokci:
pojemność: 12,6 ml
cena: 44,90 zł
Nietoksyczne ekolakiery do paznokci. W sklepie EDC występują w 9 kolorach + 1 top coat + 1 olejek.
Ja do testów dostałam kolor  497 Slenderlady Palm, który wg producenta jest ciemną zielenią przypominającą świerkowy las - i fakt, kolor jest ciemno zielony z nutką granatu, świerk może przypominać :)
Lakier ma przyjemne opakowanie, fajny pędzelek, którym wygodnie maluje się paznokcie. Lakier mocno kryje, ale łatwo robią się zacieki. Zdecydowanie lepiej jest nałożyć jedną grubszą warstwę lakieru - wtedy widać jeszcze kolor tego lakieru. Gdy nałożymy dwie warstwy lakier wygląda prawie jak czarny. Lakier dość szybko wysycha przy tej jednej grubszej warstwie, jednak jak wyschnie to podkreśla nierówności paznokcia - więc zdecydowanie lepiej wygląda z jakimś top coatem, który wygładzi nam paznokcie:)
Po 20-to minutowym myciu naczyń nic mi nie odprysnęło (w przeciwienstwie do tego lakieru Delii, który jest też na zdjęciu). Malowałam lakierem kilka razy paznokcie i wydaje się być bardzo wydajny bo ubytków żadnych nie widać w opakowaniu. Lakier raczej należy do tych trwalszych, odpryski zdarzają się rzadko,  co najwyżej ścierają się trochę końcówki.
Niestety największym jego minusem jest cena.

I jak Wam się podoba?

Komentarze

  1. Zmywacz sojowy? pierwsze słyszę. :) Ale nie wiem czy bym dała za niego tyle pieniędzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. żółty mi się podoba ;) ale zawsze u kogoś...
    mimo, że mam kilka żółtych lakierów to nie używam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle kasy za zmywacz - raczej nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten sojowy ciekawy bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet jakby ten zmywacz był najcudowniejszym kosmetykiem na świecie, to cena go skreśla :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie często płacą setki zł za kosmetyki marek selektywnych, których jakość często jest słabsza niż tanie kosmetyki... a tutaj produkt jest drogi, ale za to jakość widocznie przewyższa inne podobne produkty :) więc myślę, że jest to produkt, który warto kupić - nawet za 75 zł :P w koncu to nie dwieście;p

      Usuń
  6. ten zolty wyglada mega ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam jeden lakier z tej serii (kolor Bleeding Heart) i to perełka w mojej kolekcji! kocham te lakiery!
    u mnie nie ma żadnych zacieków ani nic w tym stylu!
    a kryje idealnie po pierwszej warstwie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta ciemna zieleń jest ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. interesujacy ten zmywacz, sojowy...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam prośbę "z innej beczki". Mogłabyś zrobić jakiś wpis/tutorial z pędzali do mikijazu. Jakich się do czego używa, jakie efekty dają, które są najlepsze? Byłabym bardzo wdzięczna.
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  11. Dość drogi ale chętnie wypróbowałabym go w jakiejś mniejszej ilości... np. takiej mini mnini wersji nawet na raz żeby sprawdzić czy naprawdę warto !

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Kupiłam lakier z tej serii miał być bezzapachowy ale niestety pachnie jak wszystkie inne lakiery. Jestem alergikiem i testuje go dzisiaj 1 dzień mam nadzieję że nie obudzę się rano z popuchniętymi powiekami.Czy ten zapach może swiadczyć że to nie jest oryginalny lakier??

      Usuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty