Początek roku...

Cześć dziewczyny!
Muszę Wam powiedzieć, że początek roku jest dla mnie nadzwyczaj leniwy, nic mi się nie chce, nie umiem się za nic zabrać... zbieram się od kilku dni na rozpoczęcie pisania recenzji i jakoś mi nie idzie:P Ale mam nadzieję, że od jutra ruszę pełną parą - zmuszę się!  :D A jak u Was mija ten początek roku?:)

Odnośnie warsztatów, które organizowałam i będę organizować...
30 grudnia 2012 odbyły się warsztaty makijażu wieczorowego ;) Zajęcia organizowałam w Katowicach, było 12 dziewczyn i myślę, że ten czas całkiem miło upłynął :) Każda z dziewczyn wykonała 2 makijaże, pierwszy na bazie smoky eyes, z dodatkiem kolorowych eyelinerów czy cyrkonii i brokatu, drugi na bazie makijażu w stylu banana z dodatkiem dużej ilości brokatu :)
Kilka zdjęć z tych warsztatów możecie zobaczyc tu: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.466664386727083.105716.109447195782139&type=1 

Niebawem kolejna edycja tych warsztatów :) A na chwilę obecną mogę was zaprosić na warsztaty stylizacji brwi!
Warsztaty będą  miały charakter bardziej pokazowy - na początku opowiem o kształtach brwi i ich regulacji, następnie wspólnie przeanalizujemy kształty brwi każdej z was, osobiście te brwi poreguluję jeśli będzie to koniecznie, pokażę Wam jak je malować, a także jak zrobić hennę brwi. 
Warsztaty skierowane są do wszystkich osób - do Pań, które po prostu chcą wiedzieć jak powinny wyglądać ich brwi, a także do Pań zajmujących się makijażem, stylizacją, przedłużaniem rzęs i kosmetyką, aby jeszcze lepiej doradzać własnym klientkom i pomagać im w regulacji, bo wiadomo nie każda z nas to potrafi :) 

Do 18 stycznia chce zamknąć listę chętnych. 

Komentarze

  1. Kurcze, z chęcią wybrałabym się na te warsztaty :) Muszę pomyśleć jak będę stała z czasem, bo akurat wtedy są studniówki. W jakich mniej więcej godzinach planujesz to zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej w popołudniowych godzinach zrobię. koło 16-tej

      Usuń
  2. heh pierwszy raz widzę takie warsztatty :D Genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba przez te świętowanie nie mamy teraz weny i ochoty na cokolwiek. No i przytłaczająca szarość za oknem :( Pocieszający fakt, że wiosna już niedaleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi tak samo się nic nie chce, a do tego chora jestem :/

    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  5. po zdjeciach widac, ze pomysly dziewynom dopisaly :) tylko gratulowac i zyczyc jeszcze wiekszej ochoty do dalszych spotkan :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Achh... szkoda że katowice :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze przydałoby mi się zrobić porządek z moimi brwiami, szkoda ,że tak daleko ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. och ja moje brwi próbuje od dłuższego czasu okiełznać , jednak srednio jestem z efektu zadowolona , ciągle cos mi w nich nie pasuje .... Taki kurs byłby idealny w mojej sytuacji

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda że mnie to ominęło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda ze nie moge bywac na tych twoich warsztatach :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty