Zoom na policzki - Face Nicco Baggio i EDM

Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam 2 produkty do makijażu twarzy, a właściwie naszych policzków :)
Pierwszy to puder brązujący marki Face Nicco Baggio, który dostałam dzięki wspólpracy ze sklepem Folaroni.com :) Kolejne to róże marki Everyday Minerals, które dostałam akurat dzięki współpracy z Magazynem DROGERIA już dość dawno temu :)

FACE NICCO BAGGIO Tanning Face:
pojemność: 9 g
cena: 89 zł
Brązujący puder prasowany, z glinki, bardzo dobrze kryjący. Dostępny w 4 odcieniach.
Cienie: KOBO, policzki: FNB Tanning Face, Błyszczyk: KOBO
 Produkt zawarty jest w ładnym czarnym, klasycznym i profesjonalnie wyglądającym opakowaniu, wieczko jest matowe więc tym bardziej mi się podoba :) Opakowanie w lusterkiem, lusterko muszę przyznać jest fajnych rozmiarów, dość duże - bo często lusterko to tylko kawałek wieczka a nie jego całość.
 Muszę przyznać, że za pierwszym razem popełniłam totalną gafę, nie doczytałam że to puder brązujący i myślałam, że to zwykły puder do twarzy:D Użyłam go jako pudru na koleżance.... kolor wydawał się ciut zbyt ciemny, ale mimo to ładnie się dopasował, zmatowił i trzymał sie na skórze cały dzień. Potem się zorientowałam, że to przecież puder brązujący i lepiej go będzie używać na policzki... !
Ja dostałam kolor AMBRE 03 - na stronie jest po nim tylko jeden, jeszcze ciemniejszy kolor. Ambre to kolor ciepły, ceglasto-różowy, w opakowaniu wcale nie wygląda na intensywny kolor. A jednak... krycie ma genialne, z każdą kolejną warstwą kolor się pogłębia i na prawdę świetnie możemy stopniować jego ilość na naszej twarzy. Fajnie się rozprowadza, nie robi żadnych plam. Ostatnio używam go jako różu na policzki praktycznie codziennie - bardzo go polubiłam! Kolor świetny, wygląda naturalnie, można go nałożyć delikatnie a można mieć mocno zarysowane policzki :) Do tego bardzo powoli się ściera, wytrzymuje od samego rana do samego wieczora!!!!
Używam go ostatnio codziennie, a ubytku żadnego nie widać, to produkt dość twardej konsystencji, niezwykle wydajny.
Minusy? Cena - jest wysoka, ale produkt uważam za warty tej ceny. No i niestety bardzo szybko mi wkład tego pudru odpadł i teraz lata mi w kasetce, noszę się z zamiarem przyklejenia go ale cały czas zapominam :P Makijaż z tym pudrem widać powyżej:)

EVERYDAY MINERALS róże do policzków:
pojemność/cena: 5,5g/44,90 zł, 1,7g/25,90 zł, 1 g/9,90 zł
Mineralne róże do policzków, występują w wykończeniu matowym, perłowym i lśniącym, ogromna gama kolorów do wyboru.
 Róże EDM już kiedyś recenzowałam: http://matleenamakeup.blogspot.com/2011/09/roze-mineralne-everyday-minerals.html -zapraszam do obejrzenia tamtej recenzji i swatchy innych kolorów :)
Tym razem w moje ręce wpadły 2 kolory o perłowym wykończeniu:
New car smell - piękny, koralowo-brzoskwiniowy kolor, ma małą ilość tych perłowych drobinek, na policzkach wygląda na bardziej matowy. Zdecydowanie mój faworyt - nasza twarz z tym różem wygląda świeżo, naturalnie, promieniście ;) Bardzo dobrze pokazany jest ten kolor na stronie.
Corner Office - chłodny, ciemny brudny róż z dodatkiem perłowych drobinek. Na stronie pisze że ma domieszkę brzoskwiniowego koloru - może coś w tym jest :) Moim zdaniem wygląda troche inaczej niż widzimy na stronie EDM.
Generalnie róże EDM bardzo lubię, często stosuję, fajnie kryją, są długotrwałe i mają przede wszystkim bogatą gamę kolorystyczną:)



Komentarze

  1. Ładne, chociaż nie moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdyby troszke taniej tom pewnie bym sie skusila

    OdpowiedzUsuń
  3. Corner Office mi się podoba :)
    Aktualnie używam albo różu różowego,zimnego z taflowym połyskiem bądź właśnie chłodne,brudne róże z lekkimi drobinkami bądź całkowite maty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o jjeciu wszystkie są cudowne!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Puder fajnie się komponuje... Ale ten makijaż w odcieniach zieleni jest genialny! :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie;) pozostałe też super ale szczególnie przypadło mi do gustu pierwsze

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba z zielonymi oczętami, myślę że to coś dla rudowlosych jak ja ! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Boze, zachwyca mnie Twoja uroda :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie moge oderwac oczu od Twoich makijazy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam z EDM corner office i bardzo go lubie :) w ogole lubie EDM

    OdpowiedzUsuń
  11. r z every day minerals wygladaja kuszaco :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty