Krem La Claree + miesiąc z X-lash

Dzisiaj przedstawię recenzję kremu do twarzy marki La Claree, który dostałam dzięki współpracy ze sklepem My Organic ;)

LA CLAREE Antyoksydant-krem silnie nawilżający do skóry suchej:
pojemność: 50 ml
cena: 160 zł
Na stronie sklepu ten krem występuje w starym opakowaniu. ja dostałam już chyba w nowym:) Mam nadzieję, że cena taka sama.
Linia Oliv’ to kombinacja wyciągów z liści i owoców drzewa oliwkowego, zielonej herbaty, szarotki alpejskiej oraz aloesu, bogatych w antyoksydanty, a także masło karité (shea), oleje roślinne z moreli, orzechów laskowych i malin ze względu na ich odżywcze, regenerujące i łagodzące właściwości. Kosmetyki naturalne Oliv’ nawilżają skórę, chronią ją przed wolnymi rodnikami i odsłaniają jej blask.
Krem intensywnie penetruje i nawilża skórę, zatrzymuje proces starzenia, odbudowuje naskórek, chroni przed czynnikami zewnętrznymi.
Ma wiele składników aktywnych, w tym wyciąg z liści oliwek, wyciąg z aloesu, olejek jojoba, olejek Macadamia, ekstrakt z wodorostów morskich, zielona herbata, szarotka alpejska, białko pszenne, witamina E. 99 % składników jest pochodzenia naturalnego, 31 % z nich pochodzi z organicznych upraw. Do stosowania i na dzień i na noc :)

Krem jest w bardzo przyjemnie wyglądającym opakowaniu, opakowanie solidne, z pompką, dzięki której higienicznie używa się tego kremu i łatwo się go dozuje :) Jedna pompka wystarczy bez problemu na posmarowanie naszej twarzy, jeśli chcemy smarować jeszcze naszą szyję to już wtedy warto użyć 2 pompek. Jedyny minus opakowania to to, że nie widać ile nam zostało w środku kremu bo opakowanie nie ma nawet przeźroczystego paseczka - na szczęście na dnie posiada otworek, przez który możemy wykałaczką sprawdzić jak wysoko podniosła się pompka.
Krem ma białawy kolor, dość przyjemną konsystencję i intensywny oliwkowy zapach. Krem zawiera w sobie masę maleńkich drobinek, które po nałożeniu na twarz rozświetlają naszą skórę.
 Ja mam skórę mieszaną w kierunku do tłustej i trochę obawiałam się tego kremu używać skoro jest przeznaczony do skóry suchej, ale Pani Justyna zapewniła, że na pewno będę zadowolona i nie przetłuści mojej skóry. Miała rację. Krem ładnie się wchłania, nie pozostawia lepkiego filmu na naszej skórze, tylko mocne rozświetlenie tymi drobinkami :)
Używam go już prawie 2 miesiące, moja skóra ma się dobrze, nic się złego nie dzieje :) Jest na pewno dobrze nawilżona. Podoba mi się zapach kremu i przez to przyjemnie się go używa. Żadnych kiepskich cech nie zauważyłam, ale też nie zauważyłam nic nadzwyczajnego.
Krem na pewno jest wydajny, używam go prawie 2 miesiące, a pompka podniosła się mniej więcej do połowy opakowania.
Cena jest dość wysoka i to dla wielu osób może być minus, ale skład kremu myślę, że jest tego warty :)
**************************************

A teraz pora na pierwsze efekty stosowania odżywki do rzęs X-LASH, którą dostałam jakiś czas temu od marki:)
Stosuję ją raz dziennie, wieczorem, na oczyszczoną skórę powiek, a właściwie na ich granicę z rzęsami:) Typowa postać produktu, szybko się wchłania.
Efekty na razie niezbyt duże, ja osobiście zauważyłam wzmocnienie rzęs, ich pogrubienie, kilka rzęs się wydłużyło(głównie te w zewnętrznych kącikach) i fajniejsze efekty podczas ich tuszowania. Za miesiąc pokażę kolejne efekty  ;)



Komentarze

  1. Z chęcią bym odżywiła swoje rzęski tą odżywką :)Widać już poprawę w wyglądzie Twoich rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena tego kremu zdecydowanie mnie nie zachęca, a posiadam taki sam typ cery co Ty więc niestety nie skuszę się na ten produkt.
    Natomiast stosowanie przez Ciebie odżywki X-lash porównując dwa zdjęcia ja zauważam pogrubienie właśnie tej granicy powieki z rzęsami i zdecydowane pogrubienie ;) efekt jakiś jest nie da się ukryć. Ciekawe jakie będą dalsze efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Działanie odzywki jest naprawdę widoczne:) Świetne efekty , ciekawe jakie będą za miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje rzęsy zdesydowanie potrzebują odżywienia.. Ale cena mnie jakoś nie zachęciła.:P

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam:) ale efekty bajeczne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może nie są jakieś spektakularne te efekty, ale są zdecydowanie widoczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt rzes jest widoczny dla oka ,widac pociemnialy dodatkowo rzesy

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudnie zagescila rzesy :) a na kremik bym sie skusila przez to rozjasnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odżywka RevitaLash efekty widać już po tygodniu ;) Stosuje tę odzywke sporadycznie a mam rzęsy non stop długie ;)) choc sama tez nie mialam jakis krotkich ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty