Paczka od LIME CRIME!!!

Dziewczyny! W końcu do mnie dotarła paczuszka od LIME CRIME - baaardzo się cieszę!!!
A tym bardziej cieszy mnie fakt, że pani Cassie Wanda z Lime Crime odezwała się do mnie sama i zaproponowała mi współpracę :) 
Z paczką było sporo problemów... wysłano do mnie, po 1,5 miesiąca okazało się, że zaponiano napisać nazwy mojej ulicy... przedzwoniłam po wszystkich możliwych pocztach i urzędach celnych - dowiedziałam się, że paczka pójdzie na zwrot. Ale załoga Lime Crime okazała się na tyle profesjonalna, że zaraz po tym fakcie wysłano do mnie drugą paczkę. Teraz dotarła do mnie w 4 tygodnie!
 Strasznie się cieszę, bo tyle na nią czekałam :) Już sama paczka wyróżnia markę, firmowy kartonik to coś mało spotykanego w polskich markach. A w środku opakowania i papierowa wyściółka w tej samej gamie kolorystycznej - coś pięknego dla oczu :D Pośpiesznie rozpakowałam..
 W środku znalazłam m. in. paletkę Fantasy Palette, 2 błyszczyki, 4 unilinery i szminkę - co prawda, nie jest to to, co miałam początkowo dostać(miałam mieć bazę pod cienie i pomadki w kolorach miętowym i żółtym), ale i tak się cieszę bo kosmetyki są świetnej jakości:) Myślę, że zmiana wyszła z tego że np szminki w tych kolorach zostały ostatnio wyprzedane.
 Paletka CHINADOLL Fantasy Palette - koszt 35 $  (1 $ ma obecnie 3 zł), mamy 4 matowe kolory i piękne błyszczące złoto. Zobaczcie same jaki pigment!
Eyelinery (kazdy po 14 $):  Lazuli, Quill, Rhyme, Reason - genialna pigmentacja!

LIME CRIME uniliner: Rhyme, Reason, Lazuli, Quill
 Dostałam też 2 błyszczyki Carousel Gloss (każdy po 17 $) w kolorach: Snow sicle i Candy Apple. Poniżej makijaż z użyciem błyszczyka Candy Apple - zobaczcie jak mocno napigmentowany, pod błyszczykiem nie mam zupełnie nic!
Ps: zwróćcie też uwagę na moje rzęsy, teraz po odżywce X-lash dają efekt! Nigdy takich długich rzęs nie miałam :D zaczynają rosnąć jak szalone :D
Podkład + róż ERA MINERALS, tusz do rzęs MY SECRET 3w1, błyszczyk LIME CRIME Candy Apple
 No i pomadka Opaque Lipstick (16 $) w kolorze Retrofuturist - piękna czerwień.
I jak Wam się podoba??? Biorę się do testowania :D:D

**************************************

Thanks to LIME CRIME (and of course Cassie Wanda) for this beautiful package! The cosmetics looks awesome, they have so beauty high pigmented colours. It will be pleasure for me to test it!

Like the LIME CRIME fanpage!

Komentarze

  1. Ah marzę o kosmetykach Lime Crime :) Gratuluję współpracy :)
    Nie mogę się doczekać makijaży jakie nimi wykonasz :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamuniu jaka paczka!!! W tej szmince Ci mega do twarzy!
    No i strasznie zazdroszczę Ci tych eyelinerów <3 Ten niebieski i srebrny mnie powaliły!
    Szcześciaro Ty! :) Ale należy Ci sie za tak długi okres wyczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paczuszka,fajnie,że możesz przetestować ich kosmetyki:-)Czekam na recenzje:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie przepiękne, żywe, soczyste kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. oo widze moja szminke :D milego testowania!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o teraz zauwazylam ze jednak nie moja szminka bo moja to 101 glamour hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW - świetna paczka i genialnie zapakowana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo iż nie lubie matów i nie stosuję to cienie są przepiękne. Cena niestety póki co nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie to wszystko piękne i opakowanie paczki, i opakowania kosmetyków, i wreszcie ich kolory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja te cienie i linery ! Bardzo mnie zaskoczyły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne kolorki, szczególnie ten eyeliner niebiesko-chabrowy chyba mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. ŁAŁ ! Aż oczy chcą :D A eyelinery, no niesamowite ! Piękne kolory :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje ;) To spore wyróżnienie jak dla mnie zostać docenionym przez Lime Crime ;)) Samych udanych malunków Ci życzę, a z tymi cudami to będzie tylko przyjemność!

    Szalenie podoba mi się miętowy cień z paletki, linery i ta czerwień na ustach (rany, błyszczyk a TAAKI efekt? WOW).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez jestem zszokowana efektem tego błyszczyka :D oczywiscie pozytywnie :D

      Usuń
  14. Genialne cienie i eyelinery też <3 super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojejciu, chciałabym takie same cienie dostać! Kolorki mają genialne, w szczególności żółty :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. uoooooooooooo cienie mają mistrzostwo :) czekam na ciekawe makijaże!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna pigmentacja cieni ;) pragnę ich !

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na makijaże.
    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale kolorowa paczucha! Szminka ekstra! A błyszczyk ma fenomenalną pigmentację! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka rewelacja!! Eylinery jakie intensywne i mocno kryjące - przynajmniej na skórze dłoni tak wyglądają! A błyszczyk świetny;)
    Zazdroszczę i gratuluję współpracy!!
    A teraz recenzuj szybciutko ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. ale Ci zazdroszczę, zawsze jak oglądam ich makijaże na fb cieknie mi ślinka:)

    OdpowiedzUsuń
  22. jak ja marzę o lime crime szkoda ze w polsce nie można nic kupić

    OdpowiedzUsuń
  23. to oni nawiazali z Toba wspolprace?
    to chyba najlepsza wspolpraca jaka mialas;o
    genialne pogmenty!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, sami do mnie napisali :D co przyprawia mnie o jeszcze lepszy humor :)

      Usuń
  24. Gratulacje ! :))
    Boskie rzęsy <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne!!! Szczególnie eyelinery ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. Marzenie!!!
    Marzę o tych kosmetykach, jednak według mnie dużo kosztują... żałuję że nie mogę ich mieć i ta opłata celna...ehhh...
    Gratuluje takiego wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem czy dużo... jeśli ich jakość okaże się świetna, to czemu nie? wychodzą taniej niż np MAC
      gorzej tylko z wysyłką i opłatą celną

      Usuń
  27. Cudna pomadka i cienie fantastyczne! (dlaczego ja nie znam tej marki?;P)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja chce pomadke i niebieski cien :P

    OdpowiedzUsuń
  29. ale niesamowite napigmentowanie! rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne paczka! :) i jakie kolorowe cienie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale pięknie napigmentowane cienie!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej, czytam od jakiegos czasu Twojego bloga i bylam na Twojej stronie internetowej. Ogladalam zdjecia z metamorfozami i.. Jestem zachwycona!! Robisz takie cuda z kobietami ze dodajesz mi wiary ;)) robisz cudowne makijaze i mam nadzieje jeszcze wiele sie od Ciebie nauczyc :) pozdrawiam,
    Julia.

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawa ta paletka;) piękne odcienie :) Takie wiosenne;)

    OdpowiedzUsuń
  34. witajcie dziewczyny, jak można zamówić kosmetyki Lime Crime

    OdpowiedzUsuń
  35. na stronie Lime Crime :) tylko zapłacić paypalem trzeba o ile sie nie mylę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pisze juz 3 raz i żaden komentarz sie nie wyświetla :( powiesz mi ile płaciłas za cło? Zamówiłam jedna pomadkę i zastanawiam sie czy tez bede musiała to opłacić. I jeszcze jedno pytanie - przychodzi to poczta Polska ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dochodzi pocztą :) ja nie placilam tu w ogole za wysyłkę więc odnośnie cła Ci nie odpowiem, ale to wszystko zależy od tego jaka wartość przesyłki jest napisana.

      Usuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty