Potrzebuję kilku z was!

Cześć dziewczyny!
Postanowiłam napisać serię postów o tym jak malować różne kształty oczu... w związku z tym potrzebuję kilku dziewczyn, które chciałyby się zjawić pod moimi pędzelkami abym mogła zrobić serię zdjęć w trakcie makijażu opisującego kształtowanie naszych oczu makijażem:)
Potrzebuję dziewczyn z oczami:
- opadające kąciki oczu
- opadająca górna powieka
- oczy głęboko osadzone
- oczy płaskie
- oczy duże, okrągłe
- oczy małe
- oczy blisko osadzone
- oczy daleko osadzone
I z wszelkimi innymi niedogodnościami.

Miejsce wykonywania makijażu to Chorzów. Termin do ustalenia. Proszę o wysyłanie maili tylko przez dziewczyny, które mogą do mnie dojechać.

Zgłoszenia: matleena.wizaz@interia.pl z dopiskiem "kształt oczu", w załączniku proszę wysłać zdjęcie oczu bez makijażu, bym mogła stwierdzić czy to to o co mi chodzi.

Każda z was wyjdzie ode mnie w pełnym makijażu i dostanie zdjęcie całej twarzy z tym makijażem. Oczywiście głównym warunkiem jest zgoda na publikację tych zdjęć na moim blogu/facebooku.

ps: niebawem post o brwiach, więc jak chcecie jeszcze dosłać swoje brwi do sprawdzenia kształtu to też wysyłajcie maile :)
ps2: jak dojdziemy do 1300 obserwatorów na blogu pojawi się rozdanie!

Pozdrawiam

Komentarze

  1. Szkoda, ze teraz mam tak daleko do Chorzowa, bo chętnie bym spróbowała. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym się zgłosiła ale mam trochę za daleko...

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze mam Babcię w Chorzowie ale w najbliższym czasie niestety nie bede mogła jej odwiedzić i Ciebie przy okazji ;( Chyba że coś się zmieni to dam znac :D

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że nie jesteś w Warszawie ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. chetnie obejrze ten post kiedy zostanie zmontowany:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam małe oczka:) W dodatku różne od siebie, w jednym powieka mi opada i nie widać załamania, a w drugim nie... strasznie mnie to irytuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią bym przyjechała, ale nie za bardzo mam z kim dziecko zostawić... mąż pracuje od rana do wieczora.

      Usuń
  7. Oj szkoda że mieszkam tak daleko;/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam chyba idealnie głębokoooo osadzone oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieszkam niedaleko, ale brak możliwości dojazdu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak niedaleko to nie widzę problemu, istnieje komunikacja miejska przeciez;)

      Usuń
    2. No to rzut beretem, tym bardziej że mieszkam przy wyjeździe z siemianowic:)

      Usuń
    3. Pomęczę Mamę, żeby też się zgłosiła, i wtedy miałabym (mam nadzieję) również dojazd :D

      Usuń
    4. w Chorzowie, przy wyjeździe z Siemianowic??? a więc pozdrawiam sąsiadkę;) wysłałam maila ze zgłoszeniem;)

      Usuń
  10. ja mam chyba idealnie za głębokooo osadzone oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie mieszkasz bliżej, bo chętnie bym się zgłosiła (mam opadającą górna powiekę).

    Zapraszam do siebie, akurat zorganizowałam mini rozdanie:)

    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z chęcią bym się zgłosiła z moją opadającą powieką, niestety mam za daleko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Do kiedy można się zgłaszać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. NO NIESTETY, MOGĄ SIĘ ZGŁOSIĆ JEDYNIE OSOBY Z OKOLIC CHORZOWA, KATOWIC ITD, KTÓRE MOGĄ DOJECHAĆ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ZGŁASZAĆ SIE MOŻNA DO 15 LUTEGO, POTEM WYBIORE OCZKA, KTÓRE MI PASUJĄ

    OdpowiedzUsuń
  16. gdybym się nie wstydziła publicznie pokazywać to zgłosiłabym się bo jestem z bytomia .Mimo wszystko będę czekać na tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego Tu się wstydzić? Nie będę pokazywała zdjęcia bez makijażu całej twarzy - bez makijazu tylko oczy, a poźniej cała twarz w pełnym makijażu, w którym myślę nie bedziesz się wstydziła pokazać;)

      Usuń
  17. Ja może się zdecyduje i wyśle fotki, w sumie moje oczy są i małe i mają opadającą powiekę. Ja mieszkam w Siemianowicach więc jakoś bym dojechała, ale muszę porozmawiać jeszcze z mamą. A jest jakieś ograniczenie co do wieku ?

    OdpowiedzUsuń
  18. gdybym tylko miała do Ciebie blizej :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty