Black&gold makeup with Lime Crime - step by step

Cześć dziewczyny!
Jako, że miałam okazję dziś pomalować moją szwagierkę, postanowiłam zrobić dla was w miarę prosty mejkap krok po kroku :) Do makijażu użyłam kosmetyków różnych firm, które ostatnio dostałam, jeśli chodzi o makijaż oka, użyłam głównie produktów Lime Crime :)
Makijaż jest dość wyrazisty, raczej na imprezę niż na codzienne wyjście, ale jak kto woli :) Króluje w nim czerń i złoto, z małym dodatkiem zieleni. Najpierw metamorfozka na zachętę...  :P
Najpierw buźka...
1. Nakładamy na całą twarz podkład(Sleek) + korektor(Sleek) w wybrane partie twarzy - podkład którego użyłam okazał się początkowo trochę za ciemny(ale chciałam użyć właśnie jego :P), natomiast po godzinie praktycznie nie było widać żadnej różnicy w odcieniu - wchłonął się.
2. Pudrujemy twarz(Era Minerals High definition), na policzki nakładamy róż (Kryolan) i rozświetlacz (z paletki Sleek Face Form).
3. Brwi malujemy ciemnobrązowym woskiem do brwi z paletki Sleek Brow Kit.
4. Nakładamy pod oczy płatki Silcopad, aby ewentualnie osypujące się cienie do powiek nie zniszczyły nam makijażu.
5. Zaczynamy nakładać cienie - nie użyłam w tym makijażu bazy pod makijaż, ani nie dawałam podkładu na powieki - oko malowane całkowicie na sucho(z bazą oczywiście malowało by się łatwiej i makijaż by był trwalszy). Zaczynamy od nałożenia czarnego cienia Lotus Noir na ruchomą powiekę:
 6. Czarny cień lekko rozcieramy ku górze, tak jakbyśmy chciały zrobić typowe smoky - ale nie musi być to starannie. Od wewnętrznego kącika nakładamy złoty perłowy cień Goldfish i rozcieramy go na całej powiece nieruchomej - złoto mieszając się z czernią daje fajny efekt starego, lekko oliwkowego złota.
 7. Na górnej powiece rysujemy dość grubą kreskę złotym eyelinerem Lime crime - Rhyme. Kreska musi być ciut grubsza, po przy linii rzęs będziemy malować kolejną kreskę w kolorze czarnym - użyłam eyelinera w kolorze Quill. Zdecydowanie łatwiej malować jest jedną kreskę na drugiej (ciemniejszą na jaśniejszej) niż próbować malować dwie kreski obok siebie - tutaj niestety ta możliwość zależna jest od tego jaki eyeliner posiadamy, bo niektóre eyelinery kiepskiej jakości, nałożone jeden na drugi dają grubą warstwę, która po wyschnięciu mocno ściąga powiekę i kreski często pękają. Z eyelinerami Lime Crime takiego problemu oczywiście nie ma.
 8. Następnie zajmujemy się makijażem dolnej powieki.
W wewnętrznym kąciku dajemy złoty cień, w zewnętrznym czarny cień, a po środku, dla urozmaicenia makijażu dodałam zielony cień Jade-o-Lade - bardzo dobrze prezentowałby się tutaj też kolor granatowy.
9. Linię wodną malujemy czarną kredką - przy oczach mojej modelki biała kredka by bardzo zaokrągliła oko, co jest raczej nie pożądane, no i efekt z czarną kredką jest bardziej wieczorowy:)
10. Tuszujemy rzęsy.
 Tak się prezentuje makijaż oka w całej okazałości:
11. Usta obrysowałam kredką Make up atelier paris i pokryłam błyszczykiem KIKO.
A oto kosmetyki, które użyłam w tym makijażu (nie wszystkie są na zdjęciu):
Twarz:
-podkład Sleek New Skin Revive, odcień Calico (produkt udostępnił sklep AlleDrogeria)
-paletka korektorów Sleek, odcień Barley
-puder mineralny ERA Minerals High Definition
-rozświetlacz z paletki Sleek Face Form, odcienie Medium
-róż do policzków Kryolan, odcień Romantic

Brwi:
-Sleek Brow Kit, odcienie Extra Dark (udostępnione przez sklep AlleDrogeria)

Oczy:
-cienie do powiek z paletki LIME CRIME Chinadoll Palette: Goldfish, Lotus Noir, Jade-o-lade
-LIME CRIME uniliner: Rhyme, Quill
-czarna kredka do oczu Kryolan kajal
-tusz do rzęs My Secret 3w1

Usta:
-kredka do ust Make Up Atelier Paris 06
-błyszczyk do ust KIKO supergloss, odcień 103

Dodatkowo silikonowe płatki pod oczy udostępnione przez markę SILCOPAD.

Komentarze

  1. Podziwiam Cię!!! Tworzysz małe cuda na oczach!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy efekt : ) ładny efekt uzyskałaś : )

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny ;)))
    Lime Crime nie osypują Ci się aż nadto?
    mam paletkę D'Antoinette i nie wyrabiam już z nią :( z początku myślałam, że za twarde pędzelki mam, ale po zmianie to samo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narazie wykonałam tą paletką 3 makijaże - nie zauważyłam nadmiernego osypywania się, ale też malowałam dość ostrożnie :P więc się wszystko jeszcze okaże

      Usuń
  4. Wow wyszło przecudnie! Modelce bardzo pasuje taka kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bez makijażu wygląda jak Uma Thurman!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak !
      Też miałam wrażenie, że do kogoś jest podobna, ale nie mogłam sobie przypomnieć :)
      Makijaż świetny.

      Usuń
  6. Łaaał, oryginalny! :)
    Ależ jesteś pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż sam w sobie ładny ale modelce zupełnie on nie pasuje. Wygląda jakby miała zapadnięte oczy. Oczywiście to tylko moje odczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapadnięte pod jakim względem?
      Modelka ma dolną powiekę w dość opadającym kształcie - o czym też pisałam wyżej, przy doborze kredki na linię wodną.

      A makijaż.... to konkretny makijaż, który chciałam pokazać, a nie kształtowanie oka i typowy makijaż dla modelki;) Wiadomo, na jednych będzie wyglądać lepiej, na innych gorzej:)

      Usuń
    2. Wiadomo jak to jest dlatego sam makijaż wygląda ciekawie:) A co do modelki mam takie wrażenie że oczy zapadły się w str czaszki.

      Usuń
    3. Każdy ciemny makijaż oka sprawia, że oko optycznie wydaje się być głębiej osadzone - niebawem postaram się przygotować posta o kształtowaniu oczu makijażem:)

      Usuń
    4. Zgadzam się z ancyk :)

      Usuń
  8. Jak dla mnie na powiekach za dużo się dzieje, ale powiedzmy że na to byłabym w stanie przymknąć "oko" ;) za to podkład jest STRASZNY! Zupełnie tego nie rozumiem, piszesz że jesteś wizazystką a nie zwróciłaś uwagi na źle dobrany odcień podkładu, przecież to istna pomarańczka , odcina Ci się na linii włosów i szyi. Fuj bardzo nieestetycznie to wygląda i przyznam szczerze że nie niezbyt dobra reklama dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż... widać, że nie czytałaś co napisałam.
      Wyraźnie napisałam przy pierwszej focie z podkładem, że podkład nie pasował kolorystycznie - ale chciałam go użyć koniecznie, bo musiałam na kimś go spróbować.
      Jeśli nie zauważyłaś, to w ostatnich zdjęciach, już nie widać różnicy podkładu - co też napisałam wyżej dlaczego.

      Usuń
    2. nie ma to jak wypowiedziec swoje zdanie anonimowo i dokladnie przeczytac to co pisalas hehe co za ludzie

      Usuń
    3. Jak hejt to tylko anonimowy ;]

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez widze podobieństwo do Umy:) makijaz jest piękny, i do tego ten eyeliner eh

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam jakiś czas Twoje makijaże, ale ten chyba nie był strzałem w dziesiątkę jeśli chodzi o kolorystykę. Buzia przy tych kolorach wygląda trochę na zmęczoną. Sam makijaż jest ok, ale nie do tego typu urody.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyna, która była moją modelką jest ciepłym typem urody - i też ciepłe kolory są tu użyte. Dodatkowo dziewczyna maluje się na co dzień w złota i zielenie - więc nie uważam by jej te kolory nie pasowały :)
      Ale może kontrastowanie zdjęć zjadło trochę kolory - bo robiąc te zdjęcia najbardziej się nastawiałam na dobre oddanie kolorów cieni, które niestety przez kiepską pogodę trochę podupadły. Ale oczywiście każdy może mieć swoje zdanie.

      Usuń
  12. Hejt to jedno, a konstruktywna krytyka drugie. Skoro chodziło tylko o konkretny makijaż oka, to po co zdjęcia całej twarzy, gdzie niedopracowany jest podkład, jak i usta. To naprawdę dobrze o wykonawcy nie świadczy, makijaż to sztuka i albo całość jest harmonijna (nawet jeśli oczy są w centrum, to tło nie powinno razić bo odciąga uwagę i element eksponowany traci dużo na wartości).
    Za to Matleen bardzo się obrusza na słuszne słowa krytyki, zamiast wyciągnąć wnioski na przyszłość. Nie chcę umniejszać Twoich zdolności, po prostu dobrze Ci ludzie radzą, a Ty na wszystko masz swoje wymówki, które mnie nie przekonują osobiście. Jak się coś tylko sprawdza to nie trzeba od razu tego obzdjęciowywać i wrzucać w otchłań internetu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. " Skoro chodziło tylko o konkretny makijaż oka, to po co zdjęcia całej twarzy" - a dlaczego nie może być zdjęcia twarzy? chciałam to wrzuciłam. O niedopracowaniu podkładu napisałam - widać jesteś kolejną osobą, która nie zwraca uwagi na treść.

      I nie obruszam się, nie mam nic przeciwko krytyce.

      I wybacz, ale to chyba moja sprawa jakie wrzucam zdjęcia do internetu - jeśli wrzucę kiepskie to ja będę ponosić tego konsekwencje.

      Usuń
    2. " a dlaczego nie może być zdjęcia twarzy? chciałam to wrzuciłam." -skoro uważasz się za wizażystkę nie widzę sensu zamieszczania czegoś co na pierwszy rzut oka wydaje się być nieudane i niedopracowane.

      "O niedopracowaniu podkładu napisałam - widać jesteś kolejną osobą, która nie zwraca uwagi na treść." - na przyszłość nie pisz o niedopracowaniu podkładu, tylko po prostu użyj innego - pasującego do twarzy modelki.

      "I wybacz, ale to chyba moja sprawa jakie wrzucam zdjęcia do internetu - jeśli wrzucę kiepskie to ja będę ponosić tego konsekwencje. : - komentarze nie pochwalających Twojego makijażu osób to właśnie konsekwencje o których wspomniałaś, więc przyjmuj je z godnością skoro jesteś na nie gotowa.

      Mi osobiście nie podoba się żółty i złoty kolor, zastapienie go np. jasnoszarym kolorem tylko przy wewnętrznym kąciku oka, byłoby o wiele korzystniejsze.

      Usuń
    3. To czy makijaż się wydaje nie udany i nie dopracowany to kwestia gustu - co zresztą widać po komentarzach, jednym się podoba, innym nie.
      Jeśli chodzi o podkład... nie testuję otrzymanych podkładów na swoich klientkach, tylko na sobie i ewentualnie koleżankach i rodzinie - i to samo zrobiłam tutaj i byłam tego w pełni świadoma. Poza tym problem z podkładem widać na pierwszym zdjęciu, nie na kolejnych - makijaż robiłysmy ze sporymi przerwami w trakcie ze względu na nasze dzieci - i tak jak tez wyżej napisałam, po godzinie nie było widać różnicy w odcieniach bo podkład się wchłonął - i jako osoba, która recenzuje produkty do makijażu, uważam że warto takie coś pokazać i o tym wspomnieć. Masz inne zdanie - trudno.

      I jakbyś nie zauważyła krytykę przyjmuję bez problemu, ale Twoje komentarze są dość uszczypliwe i wychodzą poza pewną granicę.
      A w szarych odcieniach ta dziewczyna, która jest na zdjęciach wygląda okropnie - malowałam już ją wiele razy i wiem co mówie:) to ciepły typ urody, szarość może z niej wyciągnąć jedynie dodatkowe zmęczenie. A makijażu robiłam konkretnie pod daną paletkę cieni, a nie by zrobić idealny makijaz dla modelki mając do wyboru 150 innych kolorów :)
      Jeśli nie rozumiesz, nic na to nie poradze ;)

      Zresztą... po co ja się tłumacze?

      Usuń
  13. ładny makijaż, bardzo fajne te płatki pod oczy zeby sie cienie nie osypywały;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna metamorfoza;) Co makijaż może zrobić z człowiekiem;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś mi tym razem nie gra, ale za to użyte kolory są piękne ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż oka sam w sobie cudowny, ale w moim odczuciu trochę zbyt mocny dla tej buzi. I trochę mi te usta przeszkadzają, całe wypełnione kredką wyglądałyby lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt... kredka dopiero na zdjęciu się ujawniła, ale niestety już nie miałyśmy czasu na zmianę bo trójka dzieci wśród nas wzięła góre;p

      Usuń
  17. no tym razem to jakas istna masakra.
    probuje sie doszukac czegos pozytywnego i tylko zdjecie przed mi sie bardziej podoba. tym razem podziele opinie anonimowego uszczypliwego. cieniowanie jak i uzyte kolory (nawet i do wypróbowania paletki, czy jakies inne wytlumaczenie) sa poprostu fatalne i niekorzystnie wpływaja na urodę modelki.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty