2 prośby + nowe włosy

Cześć dziewczyny... prośby to mam właściwie dwie :)

Po pierwsze... stworzyłam ankietę odnośnie mojego bloga, to tylko kilka krótkich pytań, a mam nadzieję, że pomogą mi w jeszcze lepszym prowadzeniu bloga :) Bardzo bym prosiła byście wypełniły tę ankietę :)
Oczywiście, jeśli poza tymi pytaniami macie jeszcze jakieś spostrzeżenia, rady, prośby odnośnie wyglądu i wpisów na moim blogu to zapraszam do dyskusji w komentarzach :) Wszystko chętnie przeczytam, a chciałabym by mój blog był dla was jeszcze ciekawszy!

http://www.ankietka.pl/ankieta/96492/blog-matleenamakeupblogspotcom.html

Jeśli chodzi o drugą prośbę... biorę udział w konkursie na Glam-rockowy look na makeupbee ;)
Jeśli chciałybyście mi pomóc w dojściu na szczyt to byłabym bardzo wdzięczna. Wystarczy kliknąć w serduszko z napisem LUV po prawej stronie zdjęcia :
https://www.makeupbee.com/look.php?justcreated=1&look_id=63598

Na koniec pokażę Wam moje nowe włosy, wczoraj do nich dodałam zieleń, turkus i koralową czerwień -włoski stały się trochę ciemniejsze, ale chyba i tak jest spoko:
A już w tym tygodniu ogłaszam super makijażowy konkurs!!! Obserwujcie!

Komentarze

  1. z tym makijażem swietnie to wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie sie komponuja z twarza wloski :)

    a makijaz rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak n ie szaleję z włoskami, ale wyglądasz ślicznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Obydwie prośby spełnione :) Włosy wyszły fajnie, choć chyba wolałam bardziej niebieską wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mega masz te włosy :) ankieta się robi i zdjęcie zagłosowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne oczy :)
    +zagłosowałam na Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę wyjść z podziwu:) włosy mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. zagłosowałam :) Swoją drogą lubie tego bloga często go odwiedzam :) Ale zapraszam również do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na Ciebie patrzę to mi tęskno do moich kolorowych sprzed 4 lat;(( Pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  10. oh i zapomniałam własnie wypełniłam ankiete i już biore sie za glosowanie na Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ankieta wypełniona...:D (wsio na pozytyw )
    Włosy z tymi kolorkami mi się już przejadły. Czekam na twoją nową przemianę (inny kolor włosów + inna fryzura = nowy image) mam nadzieję że to nastąpi w niedługim czasie.

    PS.Co z recenzjami kosmetyków essence ?

    Pozdrawiam

    ÓNA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. recenzje będą :) mam tyle kosmetyków do recenzowania że ciężko zrobic wszystko w takim czasie jakby się chciało:)

      a nowy image... narazie nie planuje :P

      Usuń
  12. teraz Twoje wlosy sa mega kocurskie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne wyglądasz w tych włosach :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiedziałabym, że jest BARDZO SPOKO. :D :)

    a czy w konkursie będą mogły brać udział osoby nie mające bloga na blogspocie? :)

    Pozdrawiam, Ada :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeeezuniu, włosy masz PRZEBOSKIE! U siebie dotychczas praktykowałam czerwień na grzywce a innym razem niebieskie, dość szerokie pasemko a już mnie wytykali paluchami.. Podziwiam za odwagę marząc by i mnie naszła;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale kapitalne włoski!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zagłosowałam :) Włosy cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. masz oczy gada - przerażające

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty