Kim Kardashian makeup TUTORIAL :)

Jako, że ostatnio w ankietach narzekałyście na zbyt małą ilość tutoriali, a dodatkowo wśród odpowiedzi co chciałybyście zobaczyć były makijaże gwiazd, postanowiłam to zmienić :P
Jeśli chodzi o makijaże gwiazd, to moim zdaniem nie każdemu każdy makijaż pasować będzie, mi się w większości one kojarzą z danymi osobistościami i konkretną urodą :)
Wśród gwiazd, które podałyście znalazła się m.in. Kim Kardashian - miałam okazję ostatnio spotkać się z Agnieszką(możecie ją kojarzyć z bloga Eweski, która wykonuje na niej dość sporo makijaży - KLIK), a Agnieszka ma urodę, która spasowała mi pod Kim Kardashian - ciemne włosy, ciemna oprawa oczu, wydatne usta  - więc postanowiłam ją do tego celu wykorzystać hehehe :D
...jeśli chodzi o makijaż Kim Kardashian, to co zauważyłam najczęściej to biało-brązowy makijaż typu banan z widoczną kreską na górnej powiece i z czarną kreską na linii wodnej, do tego usta w kolorach nude, mocno podkreślone kości policzkowe :)

Najpierw może pokażę efekt przed i po:
Kosmetyki, które użyłam do wykonania makijażu (większość podlinkowana):
-baza wygładzająca GLAZEL
-podkład w sztyfcie Silky FACE NICCO BAGGIO kolor 3SF i 5SF
-puder matujący LIOELE Blooming Ivory
-róż do policzków MAC Loverush
-jako rozświetlacz podkład perłowy MAKE UP ATELIER PARIS nr. 2
-najjaśniejszy cień do powiek z paletki poczwórnych cieni JOKO J407
-ciemno brązowy cień do powiek SLA 79250
-ciepły brązowy cień do powiek MAC Brown down
-czarny żelowy eyeliner LIOELE
-tusz do rzęs Lash Alert LILY LOLO
-kredka do ust MAKE UP ATELIER PARIS nr.06
-pomadka do ust MAC Creme d'nude
-błyszczyk INGLOT Sleeks 77
+ płatki SILCOPAD pod oczy

No to zaczynamy:
1. Nakładamy pędzlem niewielką ilość bazy wygładzającej, po kilku chwilach rozprowadzamy na twarzy podkład, ja użyłam 2 kolorów by delikatnie wymodelować twarz.
2. Całą twarz pokrywamy pudrem matującym, następnie nakładamy róż na policzki, a na kości policzkowe wklepujemy delikatnie palcami rozświetlacz(bo ma płynną postać - nie pudrujemy go).
3. Pod oczy nakładamy płatki Silcopad.
4. Na całą powiekę nakładamy ruchem wklepującym cień do powiek w kolorze białawym bądź jakimś jasnym ecru, ja użyłam najjaśniejszego z tej paletki JOKO:
 5. W załamaniu powieki malujemy owalny kształt najciemniejszym brązowym cieniem, następnie rozcieramy go by nie było widać nigdzie żadnych granic.
6. Dodatkowo w załamaniu dodajemy odrobinę ciepłego jaśniejszego brązu, daje to wzmocnienie koloru.
 7. Następnie malujemy eyelinerem kreski na powiekach górnych:
8. Dolną powiekę wykańczamy podobnie jak górną, od zewnętrznego kącika przechodzi najciemniejszy brąz, potem ten ciepły na środku powieki, a w wewnętrznym kąciku najjaśniejszy cień, wszystkie lekko roztarte.
9. Linię wodną zamalowujemy również eyelinera i łączymy kreskę górną z dolną w kąciku oka - trzeba uważać jeśli na linię wodną nakładamy eyeliner a nie kredkę, bo może wpłynąć w oko i je bardziej podrażnić.
10. Tuszujemy rzęsy tuszem (ale dodatkowego foto na to nie będę wstawiać:P)
11. Bierzemy się za makijaż ust, obrysowujemy usta kredką, możemy delikatnie od środka ust rozetrzeć tą kredkę patyczkiem kosmetycznym.
12. Całe usta pokrywamy pomadką w jasnym naturalnym kolorze, następnie nakładamy na całość połyskujący błyszczyk.
 I makijaż gotowy :) Niestety robiłyśmy zdjęcia po południu przy kiepskawym świetle więc nie są one zbyt super. Dodatkowo nie pomyślałyśmy o stroju(bo koszula w kratę kompletnie nie pasuje;p) ani o włosach :D Ale mam nadzieję, że mi wybaczycie i że makijaż wyszedł choć trochę podobnie :)
Na koniec postanowiłam sprawdzić wersję z czerwonymi ustami :P Użyłam do tego szminki LILY LOLO w kolorze Desire, ale jednak jasne usta chyba się lepiej prezentowały do tego mejkapu:
Jeszcze raz przepraszam za brak dobrych zdjęć i za brak myślenia o reszcie stylizacji :D ale tak to jest jak się umawiamy towarzysko i w dodatku w obecności mojej córy :P:P
Mimo to, mam nadzieję, że choć trochę się Wam podoba:)

Komentarze

  1. Ślicznie! Jestem tutaj pierwszy raz - skąd masz takie nakładki pod oczy? Świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie ci to wyszło;)
    dzisiaj właśnie na zajęciach miałyśmy na tapecie styl makijażu Kim,i z naszą wykładowczynią toczyłyśmy zagorzałe dyskusje ile za przeproszeniem szpachli wizażyści aplikują jej na twarz;P
    Jest to ciekawe rozwiązanie,ale niestety diametralnie zmienia jej to twarz,w takim stopniu,że bez makijażu wygląda jak inna całkiem osoba...

    OdpowiedzUsuń
  3. robiłam ostatnio makijaż Kim, ale nieco inną wersję ;) ta wersja z czerwonymi ustami bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie to 'stworzyłaś' : ) bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny! na pewno skorzystam z propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyszło, muszę sama spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U Kim ten makijaż jest trochę bardziej skomplikowany, nie wiem czy widziałaś może jak ostatnio wrzuciła na Twittera etapy konturowania jej twarzy. A co do Twojej wersji - pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe :) Ale podejrzewam, że żadna z czytelniczek nie będzie się aż tak rozdrabniała nad tym makijażem, a poza tym chodzi o ogólny wygląd :)

      swoją drogą, nie jestem fanką Kim, nie prześledziłam wszystkich o niej stron żeby całkowicie wszystko znaleźć :)

      Usuń
  8. Pierwsza myśl: wow, ale gęste brwi :) Wygląda świetnie w tym makijażu

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie to zrobiłaś - nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, o wiele lepiej z jasnymi :) wyraźnie oczy grają tu pierwszoplanową rolę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem bardzo dobrze odwzorowałaś makijaż Kim na modelce, i też popieram, że wersja z jasnymi ustami jest bardziej odpowiednia;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż Kim według mnie jest okropny - Twoja wersja chociaż bardzo dobrze wykonana i ogólnie prezentuje się jak dla mnie lepiej niż "oryginał" i tak mnie nie zachwyca :) Ale przecież to o to chodziło aby wykonać makijaż w stylu gwiazdy (w tym przypadku niestety Kim ;p).

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie średnie wykonanie. Jeśli to inspiracja, to ok. Jeśli próba wiernego odtworzenia, to też średnio. U Kim pierwsze skrzypce grają rzęsy. Kim ma też mocno wykonturowaną twarz, tak jak wspomina koleżanka powyżej. Wykonanie też mało precyzyjne, a widziałam, że potrafisz popisać się dokładnością. Podsumowując - jest ok, ale tyłka nie urywa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no spoko, nie każdemu się musi podobać;P

      co do rzęs... wiem, że grają pierwsze skrzypce, ale np jeśli chodzi o te 2 foty Kim, które dodałam na poczatku - efekt rzęs z lewej kompletnie mi się nie podoba, a na prawym wcale nie mają tak ogromnego efektu -można by dokleić rzęsy sztuczne - ale to każdy chyba doskonale wie :)

      Ja starałam się ten makijaż pokazać swoimi oczami, w wersji dla ludzi, a nie typowo dla Kim, bo Kim jest jedna :P

      Usuń
    2. a w czym dokładnie widać brak precyzji?:)

      Usuń
  14. oj tak jasne usta zdecydowanie lepiej pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ladny makijaz, ale tak jak sama napisalas zdecydowanie lepiej prezentuje sie z jasnymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. masz cudowny, głęboki brąz oczu...zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wolę wersję z jasnymi ustami-makijaż świetny ! i bardzo pasuje modelce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mmmmm jaki śliczny :) i piękne usta :)

    p.s. szukałam u Ciebie informacji na temat korektora kryolan i odkopałam... wiem, że już go czytałam... chciałabym zapytać gdzie kupiłaś swoje? widziałam na allegro ale czy nie są to jakieś podróbki ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie Ty masz piękne oczy! Na zdjęciach wyglądają jakby były koloru czarnego!Makijaż super

    OdpowiedzUsuń
  20. piekne oczy i brwi!!! no i makijaż jest cudowny!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ładnie :) następnym razem zrób też z włosami i w lepszej bluzce

    OdpowiedzUsuń
  22. dziewczyna swietnie nadaje sie na ten makijaz ! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. sliczny makijaz, jednak osobiscie uwazam, ze modelka ma zbyt krzaczaste brwi i za grube, co niestety nadaje ciezkiego wyrazu takiej pięknej twarzy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty