SMOKY EYES cz.1

Cześć dziewczyny :)
Postanowiłam dla was przygotować tutorial makijażowy odnośnie makijażu smoky eyes, ale zanim go opublikuję, stwierdziłam, że o tym makijażu można tyle napisać że trzeba go rozdzielić na dwa oddzielne posty :) No więc dzisiaj kilka słów i zdjęcia, a jutro mejkap krok po kroku :)
SMOKY EYES to typowy wieczorowy makijaż, który nigdy nie wyjdzie z mody :) Możemy go stworzyć na każą okazję, widzimy często na sesjach zdjęciowych i przede wszystkim na wybiegach.
Smoky znaczy przydymiony - w związku z tym w tym makijażu najważniejsze jest bardzo dobre roztarcie cieni do powiek, stworzenie idealnego przejścia kolorów od najciemniejszego do najjaśniejszego.
Klasyczny smokey eyes występuje w matowych ciemnych kolorach, najlepiej gdy jest to przejście od czerni po jasną szarość. Ale bez problemu możemy też wykonać ten makijaż ciemną zielenią, fioletem, brązem, granatem :)
To co jest najważniejsze, smokey eyes to bardziej technika makijażu niż po prostu samo nazewnictwo. Jeśli wykonamy identyczny makijaż jasnym różowym cieniem, to też będzie on wykonany w technice smokey, czyli zamglonego makijażu :) Tak samo jeśli idealnie połączymy 2 różne kolory.

Smoky eyes możemy wykonać na różne sposoby, ja pokażę Wam 3 makijaże w tej technice o dość klasycznym wykonaniu :) Każde z nich inaczej kształtuje nasze oczy!!!
*smoky eyes pomniejszające oczy::
To makijaż dość mocny, często spotykany na wybiegach, nie każda kobieta jest zdecydowana na tak mocną jego wersję :) Natomiast przez uzycie czarnej kredki na linii wodnej i zamknięcie wewnętrznego kącika zmniejszamy oko, a dodatkowo powodujemy, że wydaje się być mniej wypukłe. Polecany też dla Pań o oczach daleko osadzonych od siebie;
*smoky eyes powiększające oczy:
To moja ulubiona wersja, dobra dla każdego rodzaju oczu, natomiast trzeba pamiętać że optycznie oddala od siebie oczy, więc Panie z daleko osadzonymi oczami muszą uważać :) Biała/kremowa kredka na linii wodnej i rozjaśnienie wewnętrznego kącika oka jakimkolwiek jaśniejszym, perłowym cieniem do powiek powiększają oczy.  Dodatkowo wersja z perłowym cieniem sprawia, że makijaż wygląda świeżej i bardziej wieczorowo.
*smoky eyes uwypuklające oczy:
To wersja z perłowym/brokatowym akcentem na środkowej części górnej i dolnej powieki - takie nałożenie cienia perłowego na powiekę powoduje, że powieka staje się bardziej wypukła. Fajny delikatny efekt, ale nie polecam go Paniom z bardzo wypukłymi, wręcz wyłupiastymi oczami, bo wtedy to nie potrzebnie uwydatnimy. Kącik wewnętrzny oka pozostaje rozjaśniony ale matowym cieniem w naturalnym kolorze
 Jeśli chodzi o makijaż smoky eyes, to jest to makijaż, którego wyrazistość w dużej mierze zależy od naszej powieki. Jeśli mamy oczy płaskie z dużą powieką - czyli takie jak ja mam, to mamy duże pole do popisu bo mamy dużo miejsca na rozcieranie cieni, ale też możemy bardzo łatwo przesadzić(!). Jeśli mamy niską powiekę, to nasze smokey powinno się kończyć tuż nad załamaniem powieki.

Smoky eyes w innych kolorach:
I na koniec jeden z mocniejszych smoky eyes jakie wykonałam w życiu :P Przypominam, że jeśli któraś z Was chciałaby mi pomóc w wygraniu to proszę o głosy na poniższy makijaż klikając w serduszko z lewej strony: https://www.makeupbee.com/look.php?justcreated=1&look_id=63598

Lubicie wykonywać ten makijaż? Co sprawia Wam w nim najwięcej trudności?

Komentarze

  1. Kształt oczu i dobór odpowiedniego makijażu do niego, dobór kolorystyki w makijażu i stylizacjach - u mnie np.: Panie z Douglasa nie potrafiły stwierdzić czy jestem jesienią, czy wiosną, a jedna wahała się nawet nad opcją z latem. Sama natomiast maluję się tymi kolorami, w których dobrze się czuję i wyglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze jak go zrobię wydaje mi się, że mam podbite oczy ;< xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje pierwsze zdjęcie mnie rozwaliło ;) Makijaz pięknie podkreślil kolor oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to ewidentnie Twój makijaż <3 <3 wyglądasz świetnie! kojarzysz mi się z konkretnym charakterem i ten makijaż oddaje go w 100% :)

      Usuń
  4. Niesamowicie hipnotyzujące oczęta, świetne cieniowanie!:)
    Makijaż b. ładnie gra z włosami, podoba mi się, chociaż sama maluję się nudnymi kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne makijaze. co jest dla mnie najtrudniejsze? sam efekt przydymienia.. zeby oko bylo bardziej zgaszone niz tak klasycznie umalowane. nie wiem czy mnie zrozumiesz, no ale wlasnie to jest dla mnie najbardziej problematyczne :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham smokey za to, że jakiego by się nie użyło koloru, przy tej technice makijaż wygląda maturalnie i DOBRZE

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż świetnie współgra z kolorem Twoich oczu, a włosy pasują Ci idealnie; i kolor i długość! Niesamowita zmiana, jak się patrzy na zdjęcie w rudych, długich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj smoky eyes i dużo dużo fioletów, totalnie jestem w nich zakochana :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam smokey z naturalnych odcieni.. :) może być i wieczorowy i dzienny :) dlatego najczęściej widnieje na moich powiekach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są piękne:) szalenie mi się podobają:)
    E.

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaże bomba! Twój talent jest niewiarygodny :) Ja tez tak chcę malować ! :):) A może zrobisz jakiś post , w którym krok po kroku np na modelce pokażesz rózne techniki cieniowania zaleznie od kształtu oczu ? tzn to nie tylko byłby post , to musiałaby być cała seria ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałam jeszcze dodać , że wiem , że część mojej prośby spełnisz w klejnym poście pokazując przedstawione smoky eyes krok po kroku , ale chodzi mi też o szersze rozwinięcie tematu , żeby przedstawić to na róznych kształtach powiek , bo jest ich przeciez taka róznorodność. Czekam niecierpliwie na kolejny post więć :) Aha i co do propozycji to może też jakiś post o wskazówkach , które mogą być pomocne przy tworzeniu makijazy slubnych , fotograficznych ? Dziękuję z góry xa odpowiedz i proszę o wybaczenie , że aż tak się rozpisałam :) Pozdrawiam jeszcze raz. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o tym myślałam! ;)
      Tylko, że znalezienie kilku Pań z różnymi powiekami to nie taka prosta sprawa, i na pewno nieuda się tego zrobić w krótkim czasie...

      chyba że są jakies chetne? (z niską powieką, z opadającą powieką, z opadającymi kącikami oka?)?:P

      Usuń
    2. ja jestem chętna z moja powieką ;) BTW.. kolejny ŚWIETNY post, brawo! :)

      Usuń
  13. na pierwszym zdjęciu widzę mistrzostwo normalnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przede wszystkim piękna grzywka i przydatny post. Ja uwielbiam smokey, powiększam nim sobie oczy, lubię zwłaszcza ciemne brązy i fiolety:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niesamowite spojrzenie przez ten makijaż! Świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie Tobie wychodzi ten makijaż. Naprawdę rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na ten "krok po kroku" - będę próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie ciemne oczka mimo iż mam małe, najbardziej w czerni i fioletach, czasem w brązach:)
    Mnie najbardziej wkurza fakt, że moje jedno oko różni się od drugiego i chyba nigdy nie będę zadowolona z efektu w 100%, bo nie będzie idealnie jakby tego chciała...

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny makijaż, uwielbiam tą technikę, szczególnie po tym jak nauczyłam się jej na kursie :) teraz tylko pozostaje szlifować, ćwiczyć i ćwiczyć rozcieranie cieni na sobie i na tym kto się napatoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fjanei to opisalas wiele kobiet czesto sie gubi myslac iz smokey to typowe cieniowanie w sensie jasny w wew. kaciku ciemny na zwew. oczywisie maja tez troszke racji :) ale moim zdaniem takei klasyczne smokey to te ktore pokazalas na 1 zdjeciu :) No i neistety moje oko w tej wersji wyglada jak panda. ale u niektorych kobiet po prostu sie zachwycam takim makijazem.

    OdpowiedzUsuń
  21. *smokey eyes powiększające oczy śliczny makijaż :) spróbuje sobie tak pomalować może mi wyjdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znoszę czarnego smoka to moja największa makijażowa zmora... Nie wiem jak Ty to robisz, że masz te czarne plamy rozłożone w miarę czysto i zgrabnie. Wszystkie inne kolory, nawet bardzo ciemne, byle nie czysta czerń... :P

    OdpowiedzUsuń
  23. w takim razie czekam na smoky eye powiekszajace oczy :D
    ja codziennie nosze smoky eye w brazach , uwielbiam ten makijaz :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty