Złociste APC Cosmetics + paczuszka

Dziewczyny! Udało mi się ukraść komputer mamie, jak się okazało wczorajsza recenzja, którą przerwała mi awaria komputera zapisała się w kopiach roboczych! Jupiii!!! Więc tylko zostało mi dziś do dopisania kilka słów:)
Przedstawię Wam zatem 2 produkty rozświetlające marki APC Cosmetics :)
APC Puder sypki rozświetlający:
pojemność: 6 g
cena: 12 zł
Puder sypki z dużą ilością drobinek rozświetlających, sitkiem i puszkiem z różyczką. Dostępny w 5 kolorach. Ja dostałam kolor nr 1 czyli złoty.
Nieduże i wygodne opakowanie z sitkiem. Puszek sprężysty i miękki, ale jednak preferuję nakładanie go pędzlem. Jest bardzo miałki, drobinki strasznie maleńkie, nie wyczuwalne. Puder nie nadaje specjalnie koloru, tylko wykończenie rozświetlające. Nadaje się do użycia na kości policzkowe, ciało - ale na pewno nie do rozświetlenia całej twarzy bo efekt brokatowej skóry wcale nie jest fajny, można też go użyć jako pyłek na powieki.
 Zarejestrowany w KSIoK co daje mu dodatkowy plus :)

APC Cienie sypkie:
pojemność: 5 g
cena: 11,50-17,50 zł w zależności od słoiczka
Cienie te recenzowałam już kiedyś, z tym, że w innym opakowaniu(tym droższym), recenzję możecie znaleźć TUTAJ. Przypomnę, że cienie występują w aż 60 kolorach!!
Generalnie też bardzo miałki sypki cień do powiek, ma maleńkie drobinki brokatu a przy tym mocno perłowe wykończenie. Opalizuje na żółto-złoto-białawo. Jak go mocniej rozetrzemy to daje podobny efekt do tego pudru, czyli brak koloru i pozostawienie rozświetlających drobinek.
Pokażę Wam teraz swatche obu kolorków:
po lewej puder, po prawej cień do powiek
Jak widać oba kolorki podobne i w sumie można by ich użyć zamiennie, nie trzeba kupować obu produktów. Są jednak bardzo tanie patrząc na ich ilość w opakowaniu :)
Niestety oba te produkty są bardzo łatwo ścieralne, więc lepiej się nie dotykać w twarz a na powiekach nałożyć je na bazę, wtedy też dają intensywniejszy efekt :)

************************

Dotarła do mnie też ostatnio niewielka paczuszka od sklepu ARCHIPELAG PIĘKNA - dostałam płyn micelarny do skóry wrażliwej, a raczej produkty do jego stworzenia i instrukcję :)
W programie partnerskim na stronie Archipelag piękna każda z was może wziąć udział i otrzymać jakiś darmowy kosmetyk do testów, bądź w prezencie do zakupów;)

Komentarze

  1. Ciekawa jestem tego pudru. Nigdy nie używałam rozświetlających - odstraszają mnie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej fajne te rzeczy z apc wiesz gdzie mozna je kupic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Warszawie na ulicy Szymczaka jest salonik, dodatkowo na górnym śląsku i w Gdyni w małych drogeryjkach :)
      no i na stronie APC

      Usuń
  3. hahaha pierwsze co pomyślałam... efekt Las Vegas :D ale bardzo mi się podobają tego typu kosmetyki :)

    u mnie by chyba nie przeszedł puder ja mam odruch dotykania twarzy :D tzn przez przypadek np. opieram się ręką o buzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. identycznie taki sam efekt jak cień APC daje cień aromy w kolorze E -wiem bo go mam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam kiedyś kulki ala meteorytki z apc i niestety ale były kiepskie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe to produkty.
    Choć szkoda że puder nie nadaję zbytnio kolorku, a jedynie
    działa jak rozświetlacz :(

    Ale pierwszy raz widzę tą firmę, i produkty wyglądają ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. z tego co widzę, to ten puder rozswietlający musi dawac naprawde mocne rozswietlenie.. jestem ciekawa tego plynu micelarnego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten cien do powiek strasznie mi sie podoba jego kolorek :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty