Nowe buty + paczuszki

Cześć dziewczyny :P ostatnio jestem mega zabiegana więc słabo mi wychodzi pisanie tutaj, ale się poprawie lada moment ;)

Dzisiaj chciałam Wam pokazać paczuszki, które dostałam(kosmetyki wiadomo:P) i buty, które ostatnio kupiłam :) Wiadomo, mój blog nic wspólnego z modą nie ma, ale postanowiłam napisać bo może ktoś wahał się podobnie jak ja :P

Otóż chodzę na co dzień w butach na obcasie i szukałam czegoś na jesień wygodnego, do "biegania", do pracy... nie całkowicie płaskiego... i uparta byłam na matową skórę z ćwiekami :P ciężko mi było dogodzić, bo albo fason mi się nie podobał, albo nie było ćwieków, albo nie było czarnych... No i przeszperałam wszystkie netowe sklepy szukając motocyklówek, militarnych czy worker shoes  z ćwiekami :P
W końcu z przypadku całkiem natrafiłam na te w sklepie Stylowe Buty :)
cena: 169 zł / wysyłka 13 zł - ja trafiłam na szczęście na 30 % zniżki (obecnie w sklepie jest 15 %)
Ja zawsze jestem mega zestresowana jak zamawiam buty przez internet - nie wiem czy wygodne, czy dobrze wykonane, czy dobry bedzie ten rozmiar itd... Tutaj na szczęście okazało się, że nie miałam się czego bać :) Buty wyglądają identycznie jak na zdjęciach, mają fajny fason, obcas idealny do śmigania w nich każdego dnia, są bardzo wygodne, skórka wydaje się być mocna, jest matowa, łatwo się czyści, podeszwa jest gruba i z gumy - buty nie hałasują i nie czuć żadnych kamyczków jak na nie nadepniemy :) Na podeszwie taki jakby traper, więc też będą się dobrze sprawdzały antypoślizgowo :) To co mnie zdziwiło to środek buta, mianowicie kolorowe paski hehehe :D ale w sumie jest to jakaś odmiana wśród wszystkich butów i fajnie :)
Buty fajnie pasują i do rasjtop i spódnicy i do każdego rodzaju spodni :) Są bardzo wygodne -  żałuje tylko że nie kupiłam o rozmiar większych bo podejrzewam, że chodziło by mi się w nich jeszcze lepiej ;p
No i mam szczerą nadzieję, że ćwieki będą się dłuuugo trzymać!

*********************************

A teraz paczuszki!
Jako pierwszą otrzymałam dziś paczkę od EVERYDAY COSMETICS, sklep wprowadził nowe naturalne produkty do paznokci marki PRITI NYC - dostałam sojowy zmywacz do paznokci i lakier w dość ciekawym kolorze :P
A w skrzynce dodatkowo znalazłam kolejną paczuszkę od marki PIERRE RENE - tusz do rzęs, granatowy eyeliner i kamuflaż :)
Z góry przepraszam za kiepskie foto ale robiłam w wieczornym świetle bez lampy, bo z lampą nie było widać napisów na tuszu :P

Biorę się do testów! A już jutro kolejne recenzje i może jakieś rozdanie lada dzień?:)

Komentarze

  1. łał buty super, efektowne :::::::::::)
    I.

    OdpowiedzUsuń
  2. sojowy zmywacz do paznokci :D wow! czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. buty nie dla mnie, ale paczuszki ciekawe, nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kupować buty przez internet. Mam krótkie i wąskie stopy przez co trudno mi kupić obuwie w zwykłym sklepie. Kupiłam ok. 10 par w internecie i tylko za pierwszym kupnem buty okazały się złego rozmiaru (za małe o pół rozmiaru). Gratuluję współprac. Miłego testowania tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. A i podobają mi się ćwieki na butach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, widzę kosmetyki na które ostatnio się lampiłam... czekam więc czym prędzej na reckę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. buty!! :D W dodatku cena nie jest odstraszająca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty nie w moim stylu, gratulacje paczuszek!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie na takie butki poluję, a te mają przystępną cenę muszę zerknąć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty nie w moim stylu ale najważniejsze, że tobie się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sojowy zmywacz do paznokci ? a to ciekawe ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawi mnie ten zmywacz do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, buty są naprawdę super. Też mnie stresują czasem takie zakupy przez internet. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty wydają się całkiem wygodne, a to najważniejsze, moda na ćwieki u mnie była jak chodziłam do liceum, od tego czasu jakoś nie wraca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty shit konkretny, ale jak dla ciebie mogą być.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty