KRYOLAN Twin Set + La Claree

Dzisiaj przedstawię Wam pewien fajny produkt, który dostałam do testów od dystrybutora marki KRYOLAN, czyli sklepu IMPRE-ART ;)

KRYOLAN Dermacolor Twin Set:
pojemność: 2,5g kamuflaż / 5g puder
cena: ok 65 zł
Jedno opakowanie a zawiera 2 niezbędne kosmetyki: kremowy kamuflaż oraz puder fixujący. Opakowanie z  lusterkiem. Dostępne w 6 zestawieniach kolorystycznych.
 Produkt jest w bardzo solidnym i nie dużym opakowaniu: Kostka ma około 6x6 cm i wysokość ok 4 cm(mówię na oko, bo nie mierzyłam;P) - rozmiarami świetnie nadaje się do noszenia w torebce. Część z kamuflażem odkrywamy klasycznie podnosząc wieczko do góry - znajdziemy tam też lusterko:) Część z pudrem trzeba mocniej przekręcić i znajdujemy puder z małym puszkiem :) Więc generalnie do codziennego noszenia w torebce nic więcej nam nie jest potrzebne by poprawić wygląd swojej twarzy :)
Ja dostałam produkt w kolorze D1 i P11; kamuflaż jest jasnego koloru, ma żółtawe zabarwienie - żółte korektory świetnie wyrównują koloryt skóry a także fajnie sobie radzą z zasinieniami w kierunku fioletu. Kolor jest dość uniwersalny, ładnie się stapia z resztą skóry. Dla osób opalonych może być ciut za jasny :)
Kamuflaże Kryolanu opisywałam już TUTAJ więc nie będę pisała powtórnie swojej opinii, bo się ona nie zmieniła  - bardzo lubię ten produkt :)
Krycie tego kamuflażu z twin set'u możecie zobaczyć poniżej:
Jedna warstwa nałożona palcem:)
Jeśli chodzi o puder, który mamy w opakowaniu - jest to transparentny puder fixujący(czyli utrwalający makijaż), ma bardzo jasny kolor i będzie pasował do każdego koloru skóry, szczególnie do osób bledszych. Bardzo dobrze matuje i długo ten mat utrzymuje (na zdjęciu z oczami powyżej na kamuflażu jest nałożony puder). O wiele bardziej polecam nakładanie go pędzlem niż tym puszkiem, bo niestety puszek jest maleńki, cieniutki i sprawdzi się tylko do nakładania produktu na małe partie twarzy - np. pod oczy, ale na pewno nie na całą twarz bo zajęło by nam to godzinę :P
Na koniec jeszcze dołożę składy:
W każdym bądź razie produkt jest bardzo fajny na nasz codzienny własny użytek :) Jeśli ktoś jest wizażystą, a uważa że nie potrzebuje dużej gamy kolorystycznej, to takie opakowanie też jest fajne bo zajmuje nam w kuferku mało miejsca :)
Natomiast jakby przeliczyć cenowo ten produkt na produkty pełnowymiarowe, to niestety wychodzi o wiele drożej - za te 65 zł kupiłybyśmy pełnowymiarowe 20 g opakowanie pudru oraz wkład kamuflażu do palety o 1 g wiekszy :) Ale cene tu głównie jak widać tworzy wygodne opakowanie, łączące 2 produkty w jeden + lusterko:)

******************************

Dodatkowo chciałam napisać o nowo podjętej współpracy z sklepem MY ORGANIC, który jest między innymi głównym dystrybutorem marki La Claree - kosmetyków organicznych :)
Do testów dostałam właśnie produkt marki La Claree - kurację antyoksydacyjną do twarzy (coś w stylu kremu na dzień:P). Co prawda to nie ten produkt, który mi obiecano, ale i tak jestem zadowolona, może nawet bardziej:P
Linia Oliv’ to kombinacja wyciągów z liści i owoców drzewa oliwkowego, zielonej herbaty, szarotki alpejskiej oraz aloesu, bogatych w antyoksydanty, a także masło karité (shea), oleje roślinne z moreli, orzechów laskowych i malin ze względu na ich odżywcze, regenerujące i łagodzące właściwości. Kosmetyki naturalne Oliv’ nawilżają skórę, chronią ją przed wolnymi rodnikami i odsłaniają jej blask.
Kosmetyki La Claree do tanich nie należą, więc mam nadzieję, że produkt okaże się być idealny:)

Komentarze

  1. przydalo by mi sie takie cudo, ale cena na razie jak dla mnie i tak zaporowa :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena spora, ale pierwszy raz słysze o tej firmie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poluje na to, ale niestety ta cena...
    Zapraszam do siebie, oceń moje amatorskie makijaże z profesjonalnego punktu widzenia. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne :) faktycznie cena trochę wysoka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam kółeczko kamuflazy Kryolan :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O ciekawy produkt dostałaś, ciekawa jestem recenzji, ja dostałam od nich krem nawilżający z tej samej serii, zapowiada się ciekawie, zobaczymy co czas pokaże ... :)

    Co do Kryolan to jakoś nie mam "pociągu" do tej marki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. kryolan ma wspaniale kryjące produkty :) Kocham je !

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie kamufluje :):)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty