LILY LOLO... mineralnie :)

Wczoraj doszła do mnie przepiękna paczuszka od Costasy z mineralnymi kosmetykami marki LILY LOLO :)  Pokażę Wam jej zawartość i mój dzisiejszy mineralny makijażyk :)

W paczce znalazły się 2 błyszczyki(Coctail i Bitten Pink), szminka Intense Crush + zestaw prezentowy Retro Glamour, w którym znajdziemy najnowszy tusz do rzęs Lash Alert, cien do powiek Mystical, srebrzystą kredkę do oczu Grey, szminkę w kolorze Desire i pędzelek do ust.
Ten zestaw prezentowy to świetne rozwiązanie na nadchodzące wielkimi krokami święta Bożego Narodzenia :) Wszystko zapakowane w ładniutką, przypominającą skórę, białą kosmetyczkę.
A taki oto makijażyk zmalowałam na szybko dzisiaj rano, fota też niezbyt fajna :)
Oczy: LILY LOLO cień do powiek mystical, kredka grey, czarny tusz do rzęs Lash Alert + kremowa kredka Kryolan na linii wodnej, i jasno różowy cień do powiek Vipera
Usta: LILY LOLO błyszczyk w kolorze Bitten Pink
Policzki: LILY LOLO róż do policzków Ooh La La + rozświetlacz Star Dust (odgrzebałam próbki, które kiedyś dostałam:P)
Chciałam tylko napisać, że jestem zachwycona tuszem Lash Alert, nie spodziewałam się że tak fajnie poradzi sobie z moimi kiepskimi rzęsami, ale pełną opinię dam jak zdąże go porządnie przetestować:P
I jeszcze jedno dziwne foto z uzyciem pomadki w kolorze Desire :)

Komentarze

  1. Ten błyszczyk w kolorze Bitten Pink jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci w takich stonowanych kolorach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie podobają mi się opakowania, lubię ich róże do policzek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka przepiękna! Jeżeli masz kiepskie rzęsy to spróbuj potraktować je codziennie przez miesiąc olejkiem rycynowym - naprawdę pomaga!

    OdpowiedzUsuń
  5. Usta podobają mi się bardzo zarówno na pierwszym jak i na drugim zdjęciu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolory. A na ustach ładnie wygląda ta pomadka ; )

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale zmalowala.. sliczne makijaze

    OdpowiedzUsuń
  8. ujjj ten kolor desire bardzo bardzo w moim typie (;
    Makijazyk jest bardzo przyjemny, chętnie maluję się w takich kolorkach :)
    Paczuszka wygląda bardzo efektownie :))))

    ...Przyznam że pierwszy raz sprawdziłam kto to w ogóle jest Eweline z restyle (;

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, a pomadka dość intensywna, więc niestety nie dla mnie...:/

    OdpowiedzUsuń
  10. też mnie wczoraj odwiedził kurier z Lily Lolo, mamy tę samą piękną pomadkę, uwielbiam ją od pierwszego wejrzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zastanawiam sie nad zakupem rozu z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się ta szminka w kolorze desire. Do mojej urody takie nie pasują, ale i tak się nimi zachwycam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wygląda ta paczuszka i produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o TAK ! Ta druga pomadka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam :) zwłaszcza pudry brązujące

    OdpowiedzUsuń
  16. z czerwona szminka strasznie mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ostatnio duża uwagę przykuły mi własnie kosmyki LL

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty