O odżywce LASHfood +paczuszka

Dziewczyny... odżywkę LASHfood dostałam do testów już 10 miesięcy temu... i tak się zbieram do napisania o niej i zbieram i jakoś mi to kiepsko wychodzi... no ale dziś postanowiłam w końcu wziąć się w garść :)
Do testów dostałam dwa mini produkty po 1ml każdy, czyli kuracja na 2 miesiące :)

LASHFOOD Nano-peptide, odżywka do rzęs:
pojemność: 5ml
cena: 330 zł (opakowanie starcza na 5 miesięcy więc wychodzi 66 zł/m-c)
To rewolucyjna odżywka oparta na nano-peptydowej technologii, dostarcza zbilansowany "pokarm" dla naszych rzęs z najsilniejszych składników natury; Rzęsy stają się zdrowsze, dłuższe i silniejsze, a efekty zobaczymy już po 3-6 tygodniach!
Odżywka zawiera kompleks nano-peptydowy, argininę, biotynę, naturalne składniki aktywne, proteiny soi, ekstrakt z liści miłorzębu, naturalne wyciągi z ziół i roślin;
Odżywkę należy nakładać każdego wieczora na oczyszczoną skórę oczu - tuż nad naszymi rzęsami, i poczekać do wchłonięcia.
Miniaturowe produkty właściwie wyglądały tak samo jak produkt pełnowymiarowy :) Solidne opakowanie przypominające tusz do rzęs, a w środku aplikator w pędzelku. Minusem tego opakowania jest to, że nie widać ile produktu nam zostało - nie lubię czegoś takiego, tym  bardziej jeśli kosmetyk jest przeźroczysty :) No ale to akurat dla większości osób zapewne mały problem :)
Preparat jest przeźroczysty o lekko żelowatej konsystencji, łatwo się nabiera na aplikator i łatwo się aplikuje go tuż nad naszymi rzęsami :)
Foto zapożyczone za pozwoleniem z bloga KOSMETASI ;) 
Powyżej zdjęcie produktu - ja swojego własnego niestety nie zdążyłam zrobić, skończyłam po 2,5 miesiąca stosowanie i niestety jak otwarłam go po kolejnych miesiącach by zrobić zdjęcia produkt całkowicie wysechł, więc nie było czego fotografować.

Powinno się go stosować każdego wieczora - ja stosowałam go każdego wieczora na rzęsy dolne i górne, a od czasu do czasu stosowałam go też rano :) Stosowałam go dzień w dzień przez ok 5 tygodni... efekty? Moje rzęsy były wzmocnione, ciut ciemniejsze, lepiej się je tuszowało maskarą bo się lepiej poddawały - ale było to za mało by pokazywać jakikolwiek efekt przedłużenia na zdjęciach... przynajmniej dla mnie.
Po ok 5 tygodniach zaczęłam produkt stosować co 2-3 dni przez jakiś miesiąc czasu, bo niestety moje oczy się podrażniły... nie mam pewności, że to od tej odżywki, ale gdy jej nie stosowałam oczy mnie nie szczypały i nie piekły rano(bo ten efekt czułam tuż po przebudzeniu)... no i później moje stosowanie tego produktu umarło śmiercią naturalną.

Wielka szkoda, że niestety nie mogłam stosować tego produktu tak jak powinnam do samego końca, ale z drugiej strony patrząc na to, że po 5 tygodniach codziennego stosowania, i miesiącu stosowania co 2-3 dni wzrostu rzęs nie było widać żadnego, nie wiem jak to się ma do skuteczności tej odżywki. Fajnie chociaż że moje rzęsy naturalne stały się mocniejsze :) I cieszę się, że nie odczułam ubytków rzęs tak jak to Kosmetasia opisała w swojej recenzji tego produktu.
Oczywiście po całkowitym odstawieniu produktu, rzęsy wróciły do poprzedniego stanu w dość szybkim czasie.

****************************************

A teraz pora na pokazanie Wam paczuszki, która do mnie wczoraj dotarła. Mianowicie od sklepu Beautybrands, głównego dystrybutora marki kosmetyków naturalnych  PROTO-COL dostałam podkład mineralny właśnie tej marki :) Dodatkowo znalazło się w paczce kilka próbek -już wczoraj użyłam jedną z mikrodermabrazją i jestem w niej zakochana! No ale recenzje będą w późniejszym czasie ;)

No i oczywiście mam dla was RABAT 10 % w sklepie PROTO-COL!!! 
Rabat jest bezterminowy, wszystkie moje czytelniczki na hasło "matleena" otrzymają 10 % zniżki na każdorazowe zakupy kosmetyków Proto-col (a także balsamów Figs & Rouge)!!! 
Hasło trzeba wpisać w polu kupon rabatowy podczas składania zamówienia :)

Komentarze

  1. Ja czytałam wiele pochlebnych opinii odnośnie tej odżywki: http://allegro.pl/wyprzedaz-eveline-skoncentrowane-serum-do-rzes-i2752614582.html
    Więc po co przepłacać? ;)
    Ubolewam też nad faktem, iż po zaprzestaniu użytkowania rzęsy wracają do stanu sprzed kuracji...tak samo jest z Revitalash.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/lashfood-odzywka-najtaniej-na-allegro-i3047018189.html lASHFOOD tanio

      Usuń
  2. Szkoda,że u Ciebie odżywka się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty