Wyniki ankiet ;)

Witam dzisiaj po raz kolejny :P
Postanowiłam podzielić się z Wami wynikami z obu ankiet, które kilka z was postanowiło wypełnić w ostatnich dniach :)

W ankiecie numer 1, czyli ogólnej o moim blogu wzięło udział 45 osób - super! Bardzo Wam dziękuje :)
Generalnie z ankiety wynika, że wszystko z moim blogiem w porządku, kilku osobom przeszkadzają loga firm z prawej strony - ale dla mnie to jest ok więc nie zmienie :) Ktoś napisał o kiepskim tle - tym fioletowym wzorzystym z  każdej strony bloga - to postaram się zmienić na dniach :)

Jeśli chodzi o to o czym jest blog... generalnie większość z was też zadowolona :)
Nie chcecie denek! I bardzo się cieszę, bo ja też denek nie lubię, takie zapychanie bloga wg mnie :P
Niektóre dziewczyny proszą o więcej recenzji kosmetyków selektywnych, inne o nierecenzowanie drogich marek :P Niektóre chcą więcej recenzji kosmetyków tanich, drogeryjnych - inne twierdzą, że nie potrzebnie zaśmiecam tym blog bo jest wiele innych blogów o drogeryjnych kosmetykach - cóż... tutaj wszystkim na pewno nie da się dogodzić :)

Pozwolę przytoczyć sobie 2 zdanie, które mnie rozbawiły i się z nich wytłumaczę :)
"Przechwalanie się, wywyższanie, a przede wszystkim chwalenie się non stop współpracami, uwierz ale to nic dobrego nie przynosi, wręcz przeciwnie, Twój blog staje się takim gdzie tylko współprace cię interesują, a reszta postów to jakieś na szybko wymyślone zlepki słów, niestety ale doprowadziłaś do tego sama, a szkoda bo zaczynało się ciekawie, ale pragnienie współprac doporowadziło do tego że zeszłaś na psy, nie mam nic przeciwko współpracom niech sobie będą ale niech nie będą przewagą na blogu bo o niczym innym nie piszesz, na 5 notek o współpracach 1 na inny temat."
 - to jak prowadzę bloga zależy tylko i wyłącznie ode mnie. Jeśli komuś przeszkadza ilość współprac to może po prostu jest zazdrosny? Blogerki raczej się powinny cieszyć.. większa ilość współprac = więcej recenzji, więcej nowych kosmetyków do poznania i przede wszystkim więcej kosmetyków do wygrania w rozdaniach:) "wymyślenie na szybko zlepki słów" jest dla mnie trochę obrazą, poświęcam każdemu postowi bardzo dużo czasu! I w miarę możliwości czasowych staram się robić i recenzje i tutoriale i konkursy i wszystko inne... ale ze współprac trzeba się wywiązywać mimo wszystko, więc czasem recenzje muszą mieć pierwszeństwo. A jakoś w swoich słowach nie zauważyłam bym się wywyższała i przechwalała, tym bardziej, że wszystko co tu pisze jest dla was, nie dla mnie:)

"nie jesteś jakaś super wyjątkowa" - nigdy się za kogoś takiego nie uważałam i nigdy o sobie tak nawet nie napisałam :)

Ankieta nr 2 była na temat tutoriali makijażowych, wypełniło ją 64 osoby! Dzięki!
Z ankiety wynika, że większość was woli tutoriale makijażowe całych twarzy, trochę osób makijaże oczu, a tylko 3 osoby makijaże ust.
Najczęsciej  chciałybyście widywać makijaże dzienne, następnie wieczorowe - tylko kilka osób zechciało artystyczne.
Kilka z was chciało też makijaże inspirowane gwiazdami - na pewno za jakiś czas to się pokaże na blogu!  - wygrała tutaj Angelina Jolie, pojawiły się też Jessica Alba, Selena Gomez, Drew Barrymore, Charlize Theron, Jennifer Lopez, Dita von Teese, Kim Kardashian... biorę się do roboty :P hehe

Fajnie się czyta wasze opinie, na pewno to pomoże w prowadzeniu mojego bloga :)

Komentarze

  1. oh a ja nie wiedziałam o tej drugiej ankiecie.. albo po prostu nie zauwazyłam jej a niech mnie.. :)) Ale jestem na duże TAK co do makijaży w stylu gwiazd:)) Uwielbiam takie tutoriale;)

    a co do tej długiej wypowiedzi jakiejś czytelniczki. Ja się nie zgadzam. Tylko pozazdrościć Ci tylu współprac. W końcu chyba każdy z nas wie ile kosztują kosmetyki i chyba każda z nas ma ochote czytać tu recenzje wielu RÓŻNYCH kosmetyków więc jak ktoś myśli że miałabyś sama kupować to wszystko to krzyżyk na drogę:) Bo kosmetykami się nie najesz:)
    Buziaki kochana!:) Ja tu ZAWSZE BEDE ZAGLĄDAC:)
    Ale jakbys kiedyś zwariowała z nadmiaru współprac to spokojnie sprowadzimy Cie na ziemie hehe;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ejjj ja też nie zauważyłam tej drugiej ankiety!! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj się pojawiła na blogu :)
    Jako, że wypełnień było już dużo to ją usunęłam :P

    Jeśli macie jeszcze jakies propozycje gwiazd do inspiracji to czekam tu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Danuta Stenka <3 chciałabym zobaczyć klasyczny makijaż w Twoim wykonaniu pliiiiiisssss! :D

      Usuń
  4. Nie rozumiem zazdrości o współprace, wiadomo kosmetyki tanie nie są a przetestowanie ich wszystkich graniczyło by z cudem;) Dzięki współpracom można poznać nowe cudeńka;) Mój blog może nie jest jakoś mega znany a nie raz dostałam niemiłego maila z zazdrością o współpracę a nawet z nakazem podania maili do firm współpracujących, pod pretekstem oczernienia w internecie.
    Niektórzy po prostu nie powinni korzystać z internetu.
    Twojego bloga czytam od dawna i nawet nie przyszło mi do głowy, żeby zazdrościć tego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety też o drugiej ankiecia nie wiedziałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. "nie jesteś jakaś super wyjątkowa" jak to nie jesteś, przecież jesteś, tym bardziej, że się takimi niemądrymi komentarzami nie przejmujesz :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uważam, że jesteś super wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy jest na swój sposób wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja się zgadzam z zacytowaną wypowiedzią ... I nie - nie zazdroszczę współprac i myślę, że autorce tych słów też o to nie chodziło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, jeśli tak jest i nie wynika to z zazdrości to jedyne co mogę rzęcz to, że przykre jest to, że człowiek się stara na wszystkie sposoby, traci kilka godzin dziennie na bloga i chce zadowolić wszystkich naraz - czytelniczki, firmy sponsorujące, samego sobie - a wszystko ma odwrotny skutek i jest niedocenione.

      Inne blogerki czasem nie informują o podjętych współpracach i otrzymanych paczkach, tylko po prostu piszą recenzje i wykonują nimi makijaże.. i może wychodzi im to na dobre mimo, że robią to samo :) Natomiast ja nie mam zamiaru nic ukrywać, a w podziękowaniu za nadesłane kosmetyki mogę jedynie napisać posta :)

      Na szczęście czytanie blogów nie jest obowiązkowe, więc nikt osób, które tak sądzą na siłę nie trzyma.

      Usuń

Prześlij komentarz

Z góry dziękuje za komentarze. Czytam wszystkie! Jeśli w komentarzu zostało zadane jakieś pytanie odpisuje na nie w tym samym poście. Pozdrawiam :)

Popularne posty